توقف و پارک خودرو در تمام مسیر‌های منتهی به شهر مهران ممنوع شد-راهبرد معاصر

توقف و پارک خودرو در تمام مسیر‌های منتهی به شهر مهران ممنوع شد

رییس پلیس راه استان ایلام از ممنوع بودن توقف در تمام مسیر‌های منتهی به شهر و پایانه مرزی مهران خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۱ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 09
کد خبر: ۲۵۳۸۸۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران گفت: بنابر مصوبات و تدابیر قرارگاه اربعین حسینی؛ توقف و پارک خودرو در مسیر‌های درون و برون شهری مهران و منتهی به پایانه مرزی ممنوع می‌باشد و در همین راستا پارکینگ‌های موجود در شهرستان مهران آمادگی کامل برای استقرار خودرو‌های زائرین را دارند لذا زوار محترم اربعین حسینی در بدو ورود به شهرستان مهران بایستی خودرو خود را در این پارکینگ‌ها مستقر نمایند.

کهزادی افزود: در این پارکینگ و توقفگاه‌ها؛ اتوبوس و سواری برای انتقال زوار به پایانه مرزی مستقر بوده و زائرین محترم را به پایانه مرزی شهید سلیمانی انتقال خواهند داد.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: در تمام این مسیر‌ها بوسیله نصب بنر و تابلو ممنوعیت توقف و پارک وسایل نقلیه اطلاع رسانی شده است لذا خودرو‌های پارک شده در مسیر‌های ذکر شده به جهت ممنوعیت توقف بوسیله جراثقال به پارکینگ‌های مشخص انتقال خواهند شد.

سرهنگ کهزادی در پایان با تشکر از زوار اربعین حسینی برای رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از آنها خواست که نهایت همکاری با پلیس راه داشته باشند تا اربعین امسال با ترافیکی روان و بدون گره ترافیکی و با خاطره‌ای خوب و با سلامت برای زائرین حسینی رقم بخورد. / مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار